Voor eenmanszaken en V.O.F.’s
Wanneer je groeiende bent met je bedrijf en je financiële administratie goed op de rit wilt houden, dan ben je bij Fin4you goed terecht. Werk je binnen je eigen eenmanszaak of V.O.F. en heb je een of meer man personeel in dienst? Dan is het Basic pakket typisch iets voor jou.
Wanneer je bedrijf gaat groeien en je jezelf goed wilt blijven focussen op je kerntaken kun je met een gerust geweten je administratie aan Fin4you uitbesteden.
We begrijpen dat je (net als wij) altijd druk in de weer bent met je bedrijf, daarom kun je ons ook na 18.00 hr of in het weekend bereiken.
Wil je graag ondernemen zonder administratieve zorgen? Neem contact met ons op!
Wij maken graag tijd voor je vrij om met je door te spreken wat wij voor je kunnen betekenen.
Wanneer je behoeftes niet direct matchen aan het Basis-pakket, stellen wij graag een maat pakket voor je samen, dat precies bij je bedrijf past.
Financiele administratie in de regio Den Haag:
Wij vinden het belangrijk om tijdens het eerste gesprek samen met jou goed te kijken naar wat wij precies voor je kunnen betekenen. Zeker wanneer je een of meerdere personeelsleden hebt, is het belangrijk om je bedrijf goed in kaart te brengen.
Met onze overstap service kunnen wij je financiële administratie gaan doorvoeren zónder dat je daar zelf veel tijd voor hoeft vrij te maken.
Je verkoop facturen worden gedigitaliseerd, zodat je ook daar bijna geen omkijken meer naar hebt. We maken een automatische bankkoppeling voor je aan en verwerken op deze manier je kas/bank/giro mutaties.
We verzorgen de loonstroken voor het personeel en kunnen deze administratie voor je digitaliseren, zodat je ook op dat gebied een mooi sluitende adminsitratie hebt.
Natuurlijk doen wij de aangiftes voor de BTW en de aangifte inkomstenbelasting voor ondernemers.Ieder jaar maken wij de jaarrekening van je bedrijf voor je op, zodat je keurige cijfers paraat hebt voor o.a. de belastingdienst.
Voordelen uitbesteden administratie:
Een goede boekhouder verdient zich altijd weer terug! Wanneer je namelijk véél minder tijd in je boekouding hoeft te steken, kun je jezelf beter focussen en je bedrijf efficiënter draaien.
Als je bedrijf gaat groeien komen er ook steeds meer facuren voorbij en wellicht ook personeel in dienst. Wannneer je soms door de bomen het bos niet meer ziet, kun je beter een expert aan het werk kunt gaan zetten. Zo bewaar je de focus en kun je flink bij de fiscus besparen. Fin4you ontzorgt je op het gebied van de adminsitratie.
Je maakt veel uren op de werkvloer en er blijft weinig tijd over voor de administratie. Fin4you helpt je uit de brand en verzorgt keurig en op tijd de BTW aangiftes, de belasting aangifte en de jaarrekening.
Bij Fin4You zijn we altijd up-2-date over de laatste regels van de overheid, zo kunnen we je veel geld besparen dat anders onnodig naar de fiscus verdwijnt.
Valkuilen voor de bedrijfsadministratie
Winst is géén synoniem voor cash, ook al wordt dat veel gedacht. Wanneer je een goede cashplanning bijhoud, voorkom je veel problemen.
Drukte in de onderneming kan veroorzaken dat er achterstand in de administratie ontstaat en niet tijdig belastingaangifte wordt gedaan, hierdoor riskeer je flinke boetes.
Tegen beter weten in geloven dat boekhouden zónder de productie van een jaarrekening ook wel voldoende is.
Goedbedoelde raad van collega’s of vrienden: Vergeet niet dat (hoe goed bedoelt het advies ook is) het niet altijd op jou van toepassing is.
Als ondernemer kun je aanspraak maken op een heleboel regelingen/kortingen en aftrekposten. Wanneer je niet 100% op de hoogte bent ga je te veel belasting betalen.
De beruchte blauwe envelop valt op de mat en er moet binnen een maand een aanzienlijk bedrag aan belasting betaald worden. Ondertussen is dit bedrag al opgegaan aan andere uitgaven.
BASIC pakket:
- Intakegesprek
- Overstap service
- Debiteuren administratie
- Crediteuren administratie
- *Salaris administratie
- Kas/bank mutaties
- Belasting aangiftes
- Financiële cijfers
- Begeleiding & advies
- Tot 50 handmatige boekingen per maand


Werkwijze:
Wanneer je de informatie aanvraag verstuurt, nemen wij op korte termijn contact met je op.
Tijdens de telefonische kennismaking, zullen wij vast e.e.a. over je bedrijf vragen en plannen een datum in om bij je op bezoek te komen.
We zullen je vragen om wat zaken voor te bereiden, zodat we tijdens het eerste gesprek op locatie een goed inzicht krijgen over je bedrijf, de branche waar je in zit etc. We spreken samen door waar voor jou de knelpunten op administratief gebied liggen en spreken samen door hoe we daar een mooie invulling aan kunnen geven.
Achtereenvolgens kunnen wij direct voor je aan de slag gaan.